HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.12.06. 21:01 :: Tobber

Vannak abszurd humorban verhetetlen ismerőseim, velük a legszórakoztatóbb. :D

Az egyik kedves voltkolléga például kirgiz anyával büszkélkedhet, tehát enyhe mongolos vonásai vannak. Ám az anyanyelve magyar. És mindig angolul szólnak hozzá boltban, menzán bárhol, a hülye meg simán angolul válaszol, jobb esetben oroszul! Mi könnyesre röhögjük magunkat néha szintén motyogunk néhány orosz szót. :DD

Néha volt kollégákkal ebédelek, néha meg a másik felébe futok az utcán, ma reggel kettőbe. És néhány exszoftveres kolléga támogatja az ötletem, hogy menjünk oda a karivacsijuk alatt a szomszéd asztalhoz és szórakoztassuk őket! ;)

-----------

Ma voltunk festményárverésen és közepesen izgi licitben miénk lett az a kép, ami véletlenül szüleimnek és nekem is egyaránt tetszik. Juj, nekem nagyon!!!!

És ma konszolidált estet tartok, miután még beállítottam apu új hifijét, mindegyik hímnemű vagy elutazott, vagy beteg, vagy elhavazott. Úgyhogy most csak telefonügyeletet tartok a portfóliónak. A legtávolabbi hív a legtöbbet.

És bár megfulladok, de én biza kimegyek szombaton a jégcsarnokba. Jaaaaat, jöttök????

És hozz össze 44 évessel, mert akkor én boldog leszek és akkor az neked is jó, mert pl. nem gáncsollak el, nem löklek fel, nem kergetlek meg (pffff, végülis elég hamar lekörözöl és akkor elkaplak :D), meg ilyesmi.

Remélem félsz tőlem. És összehozol vele. Na.

-----------

 

Ja ma páran a cégnél megvádoltak, hogy én vagyok a mikulás. Nem, nem én vagyok. Manapság már civil ember is vehet mikucsokit a tecsóban... ;))) Nem mellesleg nálunk szintén csokidömping, volt ott mindenféle mikulás, ezért jó nagy cégnél dolgozni.??

 

komment

süti beállítások módosítása