HTML

2006.09.27. 17:08 :: Tobber

No, majd még írok, ha tudok...

Hazafelé egy Boeing 737-esen HETEN utaztunk hazafelé, mindenkire jutott stewardess! :))

Aztán lebeszéltük El-lel, hogy 21.20-kor vár. A gép előbb hazaért, én vártam 21.25-ig, hívtam, nem vett fel, nem hívott, nem válaszolt smsre. Miután ezt már közel tucatszor eljátszotta, és utána hetekre eltűnt, én biza taxival hazajöttem. Félkor csörgött a telefonom, nem vettem fel. Kaptam hangpostát, hogy mi van. Állítólag kiment, ott volt 25-kor. Az egész váróteremben talán ha 15-en kószáltak, láttam volna, ha ott van! :(

De ha hinnék neki, állítólag ott volt, aztán hallottam, hogy a ház előtt van, (kikapcsoltam a kapucsengőt), azóta én nem veszem fel neki...

Ha 1. igaz, tényleg kijött, akkor is ő ezt már számtalanszor eljátszotta, hogy nem jött el, majd nem is hívott. 2. én hívtam, írtam, nem szólt vissza. 3. lehet, hogy kint sem volt, csak abból jött rá, hogy eljöttem, hogy nem vettem fel.

Nem érdekel, melyik az igaz. Elég sokat bőgtem miatta, hagyjon békén.

Hasonló vehemenciával kültem el épp telefonon cégescélbaértettet, nem mintha bajom lenne vele, de nem is érti, hogy mi a bajom...

--------

 

komment

süti beállítások módosítása