HTML

2006.09.01. 13:57 :: Tobber

Fáradt vagyok. Mindenki hülye, pedig próbálok senkihez sem szólni, mert ideges vagyok. De akkor is megtalálnak.

Ja, portásbá ma is itt van, én nem veszek róla tudomást, ha hozzámszól, szó nélkül kikerülöm. Majd leszokik arról, hogy hozzámszóljon. Elég megalázó volt az akkor csütörtöki részeg viselkedése, nem hiszem, hogy egy 30 éves nőnek kell megharcolni az öreggel, mert nincs egy tökös vezető sem. Persze nem is látják, hogy idióta. Én szóvátettem, patthelyzet.

Vagy kérhetne bocsánatot józanon. Vagy legalább NE tegezne, pláne ha én magázom!!!!! Krva anyját.

--------------

A csináljunk kisebb fájlt a vektoros ábrából felkiáltásra nyomtam egy printscreen-t, paintben levágtam a széleit és elmentettem .jpg-be. Egy perc múlva küldöm vissza, válasz: "mi ezzel órák óta szenvedünk!"

Ja, az élet néha egyszerű. És drága informatikusok, akik olvastok, kuss. Ez volt a leggyorsabb. ;)

---------------

Végiggondoltam. Nem nagyon volt olyan utazásom életemben, ahol ne néztem volna kikötőt. Ergo kikötő-fan lennék??? Help! :) 

---------------

Öh, ma este végre kikapcsolódás. Evgeny Plushenko korcsolyagálázik az ÚJ syma csarnok megnyitóján. Előre bőgök az örömtől, hogy mehetek! :)))

1. sportcsarnok-fan vagyok

2. EP (nekem JP) rajongó

3. jéééég

4. majd jegyzetelek

Egy bökkenő van: Edvin Marton. Hát az megagáz. De van walkman-om, majd legfeljebb azt hallgatom.

:)

 

komment

süti beállítások módosítása