HTML

2006.08.30. 15:29 :: Tobber

Áááááá!! Dolgoznunk kell egy olyan céggel, aki korporétilag kötelező. Szellemi fogyatékosok dolgoznak benne. A fél napom rájuk megy. Isteni levelezéshegyeket bonyolítok le bárkivel, amig egy mondatot kinyögnek a telefonban...

----------

Ááááááá!!! Van egy legendás gyakornokunk. Az a hír járja, hogy akármi ovodás feladatot rábíznak, azt is elcseszi. Jó, lelkem rajta, majd én adok neki olyan egyszerűt, hogy kettéáll a füle unalmában. Hát, elcseszte.

Majd mesélek, most kirakom iszonyúúúúcuki vendégünket, akivel kapcsolatban most merült fel, hogy akkor ma estére valakinek el kéne menni vele vacsorázni, és senki nem ér rá. Őőőő, én beszrtam, nem mertem ajánlkozni, bakker. Hát, ennyit az én nagy számról... :DDD

Nem, ő nem kategória. Azaz túl szépséges hozzám! :)

Ja neeeeem, ma lakógyűlésünk van, utána meg egy ittnememlítettel találka... (Ha nem írom, akkor is rendszerint ezt művelem esténként, de minek írjam le, ti sem írtok arról, hogy mit vacsoráztok.) :))

 

komment

süti beállítások módosítása