HTML

2006.07.22. 16:21 :: Tobber

Úgyis tudom, hogy le leszek cseszve, de nem bírtam a fenekemen. :-))

A zanyukám szokta azt mondani, hogy ha valami fáj, az otthon is fáj, meg máshol is, akkor miért ne mennék... :-) Okos anyukám van. Bár 1-2 óránál többet nem bírnék...

Csütörtök késő este is összefutottunk Majdcsakkapnicket-tel, teraszos étterem gyors vacsi (ahol döbbenten fedezem fel a közvetlen szomszéd lányt, akit itthon ezer éve nem láttam, pedig itt lakik), nyugi, séta, és konszolidált (hullafáradt) visszavonulás. Kafa magas kreollal mutatkozni a világ előtt, az mindig is feldobott... :-)) (Igen, kicsit hasonlít Pasira az alakja. Csak arányosabb.)

Jó, de akkor még úgy volt, hogy megyek pénteken dolgozni, de arra semmi erőm nem volt. Tegnap este ugyanezen lovagommal könnyed 20 perc séta a római parton, kevés felkai-zene, majd visszavonulás és konszolidált csacsogás...

Sajnos úgy tűnik a pasas sokkal jobb lesz havernak, mint szeretőnek, bár ezt ő még nem tudja...

Reggel elhozott, még bevásároltam kedvenc gyógydolgaimat a piacon, és végigaludtam kb. EDDIG a napot, mert az segít.

Ettem már közel fél kiló ribizlit, kedvenc tésztaszószos spagettit, most épp kakaóba áztatott kalácsot (és van még őszibarackhegyem és kilónyi paradicsom, neeeem, nem lesz itt gyomorrontás), olvasok egyszerre de Sade márkit és S. Lemet, és kicsit még haldoklom...

Sztem hétfőre meggyógyulok, ha kipihenem magam, ma és holnap nem megyek sehová... Sajnos. De ennyi erőm van.

-------------------

Igen. Tudom, miért gyengültem le. Nem sportolok egy hónapja. Egész évben, amikor heti tizenórákat koriztam, semmi bajom nem volt, még egy ott normális torokgyuszi sem. Aztán bezárt a jég augusztusig, én meg leálltam. És itt az eredménye. (Mivel fél kilónyi málnákat reggeliztem és salátákat, husikat ebédeltem, más oka nem lehet.)

Még 10 nap és nyit a jég, és ki KELL menni. Bár lesz ott némi konfliktus Tüzi-Uji vonalon, majd lekezelem. Vagy becsúszik a nevető harmadik??? ;-))) (Nem Jat, Gyurbára gondoltam.) :-)

--------------------

Ja, szerdán este jó sok infót megtudtam a volt kollégáimról... Valahogy olyan, mintha egy család része lettem volna valamikor, állítólag az augusztusra átszervezett voltdolgozók-partira tyúkanyóként várnak... Hmmm.

Akkor ott nem lévő anorexexkolléganőék most költöznek az új lakásba, ahová odalátok az erkélyemről, épp átintegettünk egymásnak! :-)) No nem, nem lát bele az erkélyre, csak ha én kihajolok...

----------------------

Hát ilyen izgalmak vannak errefelé, ha az ember lakáshozkötött...

 

komment

süti beállítások módosítása