HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.06.23. 13:49 :: Tobber

Hétvége. Eltekintve attól, hogy még mindig fel tudom magam húzni gerinctelen fszfej férfiakon, egészen 100 pontosra sikerült! :-)))

Koriról lásd lejjebb (igazad van, Jat, nem használom a recét, akkor csak a hátsó élrész hiányozna), aztán tegnap feljött balatoni Kékszemű a fővárosba, hogy levigyen a Velencei-tóra, annak is a legszebb strandjára. Ő még sosem járt ott, és fura pletykák keringenek a V-tóról, mert ő azt hitte, hogy az kicsi és 30 cm mély. A kedvenc strandomon konkrétan le sem ér a lábunk. Úgyhogy megdöbbent, és nagyon tetszett neki. (És felvittem a kedvenc kilátóponthoz, ahonnan látszik, hogy milyen nagy a tó.)

Isteni napsütés, finom szellő, kellemes tóillat. Idilli. Még egy férfi, aki azt hiszi, hogy jó römiben, amig földbe nem döngöltem, persze a méltóságát megtarthatta, néha hagytam nyerni... :-DD

Új fekete-fehér bikini+tankinim, a fogyásom óta először voltam bikiniben, és sokkal kevébé szégyelltem, mint amikor ötven kilós voltam... Kit érdekel.

Víz 26 fokos, alig lehetett kirángatni, inkább úszkáltunk, dobálgatott, naplementés-csókolózós bújások a mélyvízben... Mondom, hogy idilli.

De kezdek aggleánnyá válni, idegesít, ha valaki reggel ül a lakásban. Menjen haza.

Ma beújított drpr, utána Ellel randevú, Meg is bejelentkezett már...

 

komment

süti beállítások módosítása