HTML

2006.04.01. 19:49 :: Tobber

A "hogyan csináljunk magunkból hülyét fél Zugló előtt" sikeres akciótervem a következőképp alakult:

Délután elgörkorcsolyáztam anyámékhoz. Az ide kb. 1,5-2 km, laza fél óra(!!!) alatt megtettem az utat! :-DD Na jó, közben állítgattam, gyakoroltam, de akkor is.

Az az idióta, aki a görkorcsolyát a korcsolya után nevezte el, sosem űzte mindkettőt!!!! :-) Korizni jól tudok. Görkorizni EGYÁLTALÁN NEM!!!! :-)

Na jó, addig amíg teljesen egyenes az aszfalt, vízszintes és sima, addig kicsit jobban megy. De utána nulla.

Igen-igen, elkényeztetett korisok. A jég mindig vízszintes és nem sok fekvőrendőr/csatornafedél/kátyú/kutya/autó akad rajta... :-)))
(De, kutya van a műjégen!) :-)

Nomeg a rece. Az a mozdulat, ami korrigálásnál szükséges, rece nélkül nemhogy nem segít, de közelebb visz egy eséshez!! (Ja nem estem, de engem szeretnek odafent!!) Remélem, jónéhány ismerős, dris+újnője is látott... :-) (Bár dris már látott jól görkorizni. Méghogy ezt nem lehet elfelejteni!!) :-(
(Memo újolvasóknak: dris nevű exem anyámék felső szomszédja.)

Megírtam BS-nek az élményt, válasz: "nemááá, ha neked nem megy én már el sem indulok. :-)" Ja, marad káposztásmegyer-jégcsarnok.

Meg a futás.

Az produkció egyetlen jó pontja, hogy istenien áll rajtam a sokzsebes terepzöld halásznacim. No, ehhez nem kellett volna ennyit bonyolítani... :-) (És avart égetnek a környéken 3 helyen, fincsi füst szag van. Pesti gyereknek ez újszerű élmény, gyerekkor, szalonnázások, nagyszülők...)

 

Ééééééés vajon kitől kaptam MSZP-s gyufát??? Neeeem, nem talált! APÁMTÓL!! :-))))

 

komment

süti beállítások módosítása