HTML

2006.02.12. 22:56 :: Tobber

Aha, azért voltam netközelben, mert megnéztem néhány Friends részt. Aztán elhúztam rövidrandizni (még nem említettem itt a srácot, lehet, hogy nem is fogom...), majd a jégen, 3 órás korizással fejeztem be. Mivel mára mindenki másnapossá és hasfájóssá vált, ezért biza végül egyedül mentem. Először. És nem is volt rossz!!!

Jóóóól kihajtottam magamat, hátha lemegy 1-2 kg még a közeljövőben, aztán megint nem sietek!!! :-)

(Tettem fel wiwre új fotót. Semmi extra, de legalább friss.)

Éljeeeen!! Végre sporttól eddig távolmaradt Bé rájött, hogy a hoki baromi szórakoztató sport!!!! Igaz, a vizilabda lassabb, de majd' meztelenek a pasik, szal mehetnénk!! Békát is vizilabdaközelből ismertem meg anno...

El- lel randi holnap. Hisz most ugye többet akar, akkor viszont én is kíváncsibb vagyok rá, mint eddig. Báááár szeretőnek olyan jó volt, lehet, hogy ezzel elrontanánk???

 

komment

süti beállítások módosítása