HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.02.12. 10:37 :: Tobber

Doki a rossz ómen??? Csütörtök óta nem beszéltünk. És bár baromira fáj, hogy nem jelentkezik, vagy nem tisztázzuk, mégis talán jobb így, amíg egy lélekorvos ki nem gyógyítja az önsajnálatából...

Akkor viszont jelentkezhetne, mert nagyon hiányzik.

Dehát ugye tudjuk a népmesei fordulatokból, hogy Tobbert más fából faragták... :-)

Pénteken este másnaposságtól függetlenül határozottan kellemes volt a műsor, főleg fesztbaumbéla kuplézongorázása kocsisgergő habverőveldobolásával!!!!! A tojás a legkevéssé verődött föl, de a túróssüti így is istenire sikeredett!!! Megismertünk néhány rajongót is, az egyiknek kifejezetten jó humora van!! És ha már a téma a másnaposság volt, csak egyszer kellett kimennem a friss irányiutcai levegőre... Éééééés az általam utált korhelyleves tényleg rendberakta a gyomromat!!!!!!!!! Le fogok ilyet főzni magamnak sok adagot, és frigóból adagolom szükséges napokon!!!!! :-)

Kocsisgergő a végén külön megköszönte nekünk, hogy eljöttünk!!! :-))))) Szerintem szeret. :-D

Ja igen, és Bének nagyon aranyos a barátnője, bár sztem a lánynak meg lehet a véleménye rólam, kicsit barátságtalan fejeket vágtam a korhelyleves előtt... :-))

Szombat reggel elmaradhatatlan négy óra vad korcsolyázás. Először 3 cm hóban, mert az ráesett az éjjel. Én még ilyen furán finom érzést sosem éltem át. Mintha bársonyban koriznánk. Persze alig csúszott, úgyhogy utána a szüleimmel eltöltött ebéd sem pótolt minden ledolgozott zsírsejtet!! :-)) És apu meghívta BS-t is ebédelni, tök jó hangulatunk volt!!

Este. Hát igen. El átjött hozzám. Még mindig nem hiszem el, hogy létezik ennyire gyönyörű férfi, aki engem akar!!!!! Jó, régiekre sem panaszkodhatok, de ő... Finom vonások, finom bőr, olyan színei vannak... A szeme, a bőre, a haja színe... Az illata... A ruhái... Jó tudom, hogy negyvenkörüliek öltöznek világoskék ing, tweedzakó, farmer, csinicsizmába, de nekem ez akkor is nagyon bejön!!!! A bókjai... Nem El, meggyőzően adod elő, hogy szépnek és kimondottan formásnak találsz, de férfiaknak ilyen téren nem dőlök be. Pedig jól adja, hihető!! :-))))

Mellette mindig megjön az önbizalmam. :-D Néha már elbizonytalanodom, hogy valaki tényleg szépnek tart vajon...

Órákat üldögéltünk a kanapén, és a szokásos politika mélykivesézésén túl fogott egy filctollat, néhány papírt és pár skiccen vázolta a legújabb háztervét... Nincs is szebb egy szép férfinél, aki rajzolgat, mint egy gyerek... Néhány tippet adtam én is neki, bár sztem csak nevet rajtuk, hol értek én ilyenhez!! :-))

És akkor felvetette megint. Hogy járjunk együtt.

Nagyon ragaszkodik a témához. Miért???

Közben ránéztem a Dokitól kapott nagy mackóra, háááát olyan fejet vágott, hogy inkább az ő régi gazdájával kezdjek... Dehát ha Doki inkább szenveleg az előző, igénytelen kapcsolata pocsolyájában, akkor engem úgysem becsülne meg...

Szóval nem tudom. El el akar velem utazni hétvégére. Lehet, hogy érdemes lenne kipróbálnom...

De ha érzelmileg bárkit közel engedek magamhoz, rúgjatok seggbe!!!!!!!!!

 

komment

süti beállítások módosítása