HTML

2006.01.22. 19:04 :: Tobber

Huh. Tessék engem nagyon szeretni!!! Mert megérdemlem... Ugye tudod...

Isteni hétvégénk volt. Jó levegő, hatalmas pihenések, hó, Mátra, ölelések...

Nagyon jól éreztem magamat. Remélem, ő is. Remélem, hogy halványítom a múlt emlékeit...

Pénteken Doki értem jött egy szál sárga rózsával (mostanra gyönyörűen kinyílt) és az anyósülésen bekapcsolva egy hatalmas mackóval... Nálam összecuccolás, elmaradhatatlan tecsózás, vacsi kedvenc éttermemben majd éjfélkor a Mátrába érkezés...

Másnap túra (nem is ismerte azt a túrautat felfelé, ami tök evidens, meg gyönyörű a kilátás!!), meg nagy kajálások, meg alvás, pihenés, nyugalom. Fent 25 cm hó van, most még esett is rá!! :-) Meg néztünk sok-sok gyereket, ez a pasas nagyon szereti a picúrokat!! :-))) Meg egy csomó édes kiskölök rohangált arrafelé, akik imádták a havat!!! :-))

Megjegyzem, szerintem fantasztikus szülők lennénk együtt...

Ja, kaptam még headsetet a netes telefonálásainkhoz, ami most már elkélne!! :-) (Meg kaptam diagnózist így ránézésre, szal tuti van pco-m, meg sok ciszta, meg rejtett cukorbetegségem, meg tesztoszteronizék... Mindezt ki kéne vizsgálni. DE NEKEM SEMMI BAJOM!!!!!!) :-/

Meg van izéé rajtam orvosi pecsét is. Ez kicsit olyan stipp-stopp játék, hihi...

Jó vele. Sokkal jobb, mint az elmúlt hónapokban bárkivel volt...

Kaptam ám egy csomó kedves sms-t szombaton, kösziii!!! :-) Még Pasi is írt!!!! Simán, magától. Szombaton. Pasi?? Kettőkor, szal tuti, hogy uszoda után, ebéd közben!!! :-D

Még ma is hívott az u.n. holdudvarom egy része...

Szomi tegnap reggel tízkor írt, hogy az én napom van, szal most nem turmixol, hanem felhangosít egy kis Mozart-ot a tiszteletemre!! :-DD Visszaírtam, hogy nem vagyok otthon, szal inkább hétfőn késő este pls... :-D

Szap meg kicsit elkeseredett, mert ma lett 30 éves, és ez egy férfinak nagy törés. Most mit tudok bíztatót mondani?? :-) Leszel még több is??

Ja igen, és rajzoltam a hóba virágocskát:

 

komment

süti beállítások módosítása