HTML

2005.11.12. 13:29 :: Tobber

Bocs, Ja-t kevésbé szídom, mert egyébként egy tündér!!!!! Meg ha valaki, akkor ő jól ismeri a félnapos vécébenbőgős dolgaimat. Ő is csinálta egy időben. Én hülye meg azt hittem, hogy vagyok olyan erős, hogy ezek már nem jönnek újra elő. Már benyomtam egy zacskó pisztáciát meg minden sajtot. Legalább egészségesek. Meg nem sok más kaja van itthon. Még egy doboz Tobl. praliné (az sem sokáig, ez tuti!!!) meg egy nagy adag gesztenye. (Amit előbb szominak akartam keddre, ő nem ért rá, majd Elójának szerdára, ő sem jött, majd szintén neki csütörtökre, de akkor nagyon elfelejtettük!!) :-) Van még egy kiló mandarin, ÖCs-től egy halom alma, méz, száraztészta pariszósszal. Ez nem sok. Akkor inkább pizza. Tudom, most kéne lemásznom futni és kisimulnának az idegeim (IGEN, PMS-EM VAN, TUDOM!!!), de akkor holnap reggelre (áttettük a korit akkorra) leszek erőtlenebb, korizni meg min. 3 órát akarok!!! Újjelöltnek is beígértem a holnap délutánt (nagy szívű, ám tökunalmas pasi), a szépszemű szerencsére ma lemondta (fasza egy nap!!), de inkább El-t látom szívesen, ő egy értelmes férfi. Kibírhatatlan alak hosszú távon, de okos, értelmes, egy szellemi petting vele minden egyes beszélgetés-sms. És engem ez hoz tűzbe. Ez van.

komment

süti beállítások módosítása