HTML

2005.09.22. 21:21 :: Tobber

:-DDDD :-DDDD :-DDDD

MA TÉNYLEG VAN FÁBRY!!!!!!!!!!!
Szomival az ajtóban beszélgettünk (épp ott tartottunk, hogy nem biztos, hogy ráér Szomi csütörtökön, amikor megérkezett a szomszédnőci (a 3. lakás tulaja), aki mindent hallhatott, és somolyogva köszönt nekünk) :-)), amikor behívtam Szomit, hogy mégse az ajtóban beszélgessünk. Mire mondja, hogy ő már megy zuhanyozni, pihenni.
És ugye két hete azzal rázott le, hogy iszik egy sört, és Fábry-t néz.
Ezért ma fricskásan megjegyeztem, hogy biztos megint megy haza sört inni és Fábryt nézni!! Mire ő cinikusan, hogy no te már ismered az esti programomat????
Gondoltam, most jól beszólt nekem.
Erre kiderült, hogy most TÉNYLEG fábry megy!!! :-DDDD Tehát nem cinikus volt, hanem beletrafáltam... :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD

komment

süti beállítások módosítása