HTML

2005.07.19. 11:01 :: Tobber

Nelly Furtado miért nem nagyobb sztár, mint amekkora?

Unom magamat a cégnél. De ezért szépen megfizetnek, nem panaszkodom.

Taktikus gondolkodásomnak hála ma cipekedtem egy nagyot. Elgondolás: munka után megyek kondizni (tegnap a futás után az allergiám hátba(;-))támadott). Okés, megbeszéltem a múltkor, hogy otthagyhatom egy szekrényben az edzőcuccomat, hogy ne kelljen be- és kicipelni a városból, viszont így haza sem kell mennem. Erre sikeresen bepakoltam mindent egy táskába, és mivel reggel a Nagyonszép Retikülök Boltja még zárva volt, ezért nem tudtam volna miben elhozni a kulcsot-tárcát-bérletet-telefont-walkmant, szal behurcolkodtam a melegben, nagy csomaggal...

Viszont feledékenységemnek köszönhetem, hogy nálam a kontaktlencsém, amit tegnap az irodában hagytam...

A könyvelősrác erre már felkészült ám, naponta kétszer idetelefonál, hogy megoldottam-e, amire azt mondtam, hogy mindjárt... Múlt csütörtökön bizony elküldhetett magában a fenébe, mert épp leléptem az irodából 3-kor, amikor jött velem szembe az utcán. Jééé, te errejársz?? Mire ő döbbenten rámnéz: hozzád jövök, napok óta ezt beszéljük! :-DDD

Tamás, köszi a türelmedet!!!

komment

süti beállítások módosítása