HTML

A kiszámítható mélypontok

2020.04.02. 17:09 :: Tobber

Amikor idén nyakambasóznak egy összetett feladatot, amit egy szintén képben nem lévő átad egy 15 perces skype-ban, meg kb. 100 anyagot hozzámvágva és mindenkivel profin egyeztetek és összerakom az igazgatóm éves nagy prezentációját minden területtől pontosan azt elkérve, amit a főnököm kért, hogy begyűjtsek, na akkor /+%"!!!:**** vezető felhív és hosszan leb.sz azért, hogy nem tudom ennél részletesebben, hogy melyik mutatójuk melyik kimutatásuk pontos száma kell, és ez a minimum, hogy ezekre a kérdéseire előre felkészüljek, én meg csak pislogok, mert sosem hallottam a területe mutatóiról, és itt csak a ppt összerakása a feladatom. Egy ideig védekeztem, hogy utánajárok, a tavalyit átküldöm mintának, bármit, de csak azt hallgattam, hogy ezeket nekem tudni kéne. (De SENKI nem mondja el, és áll. ezzel nem is kellene foglalkoznom, épp elég káosz a többi.)

Végül úgy tette le a telefont, hogy csak hallgattam. Örülök, hogy kiélte rajtam a frusztrációit (ismét egy önelégült nagymultis negyvenkörüli férfivezető, mintha gyártósoron készülnének! Kezdődő impotencia, elélvezési zavarok, vagy mi lehet ezek mögött?????), én meg itt bőgök, és nyilván lehord majd a főnökömnek. Rendszerint úgy érzem, ezerrel csinálom a feladatokat és sem köszönetet, sem támogatást nem kapok (pedig a teljesítménymutatóim remekek), de akkor legalább ne én legyek a szemetesládája. Tényleg nem rontottam el semmit.

---

Egyébként egyre többet gondolok a temetésemre. Mindig azt képzeltem, hogy sokan ott lesznek. Hát, ha a koronába halok bele, akkor még ennyi sem adatik meg.

Most novembert lebegtetnek, mint lehetséges járványvéget.

---

Kócos kitalálta, hogy amikor két hétig nem megy dolgozni, a végén átjönne randizni, akkor valószínűleg nem fertőzött. Mert ő már nagyon akar. És én érzem a nyomást. És nem akarom, hogy vége legyen köztünk. De ettől még az apja dolgozik, tőle közben is elkaphatja. Vagy lehet végig tünetmentes, irtó fiatal. Nem tudom, meddig lesz türelmes, ha végig nemet mondok.

komment

süti beállítások módosítása