HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

No para

2020.02.25. 12:52 :: Tobber

Tényleg nem vagyok paranoid, másoknál is van 2 heti tartalék élelmiszer. :) Csak kicsi a lakásom, így fél kg zabliszt, fél zacskó tészta, 1-2 konzerv, 5-6 tojás van otthon. Ja, meg bacon és szotyi. Még lekvárt vagy befőttet sem tartok.

Úgyis van két km-en belül hat Spar, meg non-stop tesco, non-stop zöldséges és pék, kisboltok, én meg kocsi nélkül szoktam vásárolni és gyalog battyogni negyed órát, csak a szükségeseket szoktam otthon tartani*.

Hát most kocsiba ülök, még kell pár zacskó száraztészta, pár paradicsomszósz, hús, magok, gyümölcs és bespájzoltam.

Két metrót veszek igénybe napi kétszer és egy örökké zsizsegő sokezres multinál dolgozom, nincsen sok illúzióm. :D Csak a szüleimet féltem, 74-76 évesek, apu immunrendszere eléggé rottyon.

*Főleg, hogy valami kanadai csoportban feltűnt egy recept, kipróbáltam és lehet, hogy 45 évesen meghalok, de isteni. Kenyér megpirít, megvajaz, majd fahéjjal összekevert kristálycukorral megszór és vissza a sütőbe, míg fél mm-nyi ropogós karamellréteg nem sül rá. Váááá!

komment

süti beállítások módosítása