HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Débil

2020.01.07. 15:53 :: Tobber

Valahogy mindig ez jut eszembe, ha nyelvtanozom. :D

(Spanyolul erőtlent, gyengét jelent, nodena.)

Lenyugtattam magamat, hogy legrosszabb esetben én leszek A Kuka a nyelvtanfolyamon, aki csak néz és tippelni sem tudja a jó választ*. Mindig van 3-4 ilyen, mégsem röhögtük ki. Talán engem sem fognak.

A mumus subjuntivo jelenidő használata egészen meglepően jól megy.

Semmmi más nem! :D

Hát, nem én leszek a csoportelső és ez végtelenül nyomaszt, de fejlődnöm kell.

Rágugliztam a tanárra, nem tanított még, de 1. nő, én meg nőkkel sokkal könnyebben dolgozom együtt, 2. valami irodalmi témájú a phd-je (mondjuk a bölcsészettől García Márqueztől és a spanyol nyelvű mágikus realizmustól nem sok minden áll tőlem távolabb :D), 3. tizenéve az országban él, ismerheti a magyar mentalitású tanulókat. Izgulok, mint a pixa, tollak, füzet, kulacs, apró a kávégéphez előkészítve, szombaton kezdés...

*Apu járt festményszakértő tanfolyamra, ott volt egy csoporttársa, aki csak azt tanulta meg, ami érdekelte, sosem ment át a vizsgákon, de élvezte az egészet.

komment

süti beállítások módosítása