HTML

Kicsi a világ

2019.04.18. 12:16 :: Tobber

Amikor a hokicsarnok büfésorában annyira lelkesen üdvözölnek egy Andrást, hogy odalesel... És te is lelkesen üdvözlöd ezt az Andrást.

Exem, négy évig együtt éltünk. Húsz éve. A legjobb humorú exem evör.

Totál részeg volt, inkább facebookon folytatjuk. :D

Meccs után átmentem jubileumi koncertre/táncra, ahol le is zuttyantam fél órát csacsogni az egyébként is sűrűn látott cimbikkel, majd külön köszöntöttem a másik sarokban álló I-t, mertugye bonyolult...

Aztán nagyon sokat örültek nekem, én meg a felének még a keresztnevét sem igazán tudtam felidézni. :)

Ma nagyon másnapos és harmadnapos vagyok pms-sel spékelve elkezdtem új kávéfőzőbeszállítót keresni, mert semmi kedvem két frusztrált barom boxzsákja lenni.

Hazacipelek millió cuccot, bevásárolok, és mától antiszociális leszek (mármint magamhoz képest), és főleg megpróbálok offline maradni. Ez úgy fél-fél órákra sikerülni is fog, gondolom. :D

komment

süti beállítások módosítása