HTML

?

2019.04.18. 15:16 :: Tobber

Amelyik pasi (23) úgy indít a tinderen, hogy Trónok harca vagy Gyűrűk ura, az mit vár egy MILF-től? Néha úgy megmutatnám nekik, milyen a sikert hozó indítás. (Nagyjából egy szia, mit keresel erre, van-e kedved ismerkedni, nem zavar-e a korom, mert tetszik a tiéd, szép vagy a kettes képen, annyira szeretnék egy érett nővel beszélgetni... sokkal jobban működik.)

---

Azért jó mindenkivel beszélgetni, mert a kihirdetett pályázati nyertesek közül páran már délelőtt rámírtak, hogy együtt örüljünk. :)

Van, akit én hívtam, mert nyugdíj előtt áll és nagyon szurkoltunk érte, el akartam neki mondani, hogy hittünk benne.

Ebédelni nem is tudtam, mert ültem a kétszer kihűlt ebédem fölött, és mindig odajött valaki, az meg érdekesebb volt, mint a spagetti. Aztán lehuppant mellém a külsős főtanácsadó végigelemezni a területeket, na, arra meg pláne figyeltem, rém okos a nő, és jólesik, hogy bizalmasa vagyok, ma háromszor húsz percre "feltartott". Nem mintha lenne kedvem dolgozni...

Izgalmas heteink vannak a cégnél.

komment

süti beállítások módosítása