HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hehe

2019.04.15. 15:38 :: Tobber

Kiírtam vicceset a konyhaajtóra, jönnek ide nevetgélni. Aztán meglátják az órámat, és lassan részesedést kérek a Samsungtól, mert mindenki ilyet akar. Hát, tényleg okos.

---

Hivogat Szomi, hogy melyik lakó miért hülye. Hát, tényleg azok! *hányós szmájli*

---

-Igaz, hogy te az igazgató helyett digitálisan aláírhatsz?

-Jesszus, dehogy.

-Mert ez a hír járja.

-Hát ne járja!

---

Amikor próbálod nyugtatni a beteg kollégát, hogy ha visszahívták alapos kivizsgálásra, a végén megnyugodhat, miért fáj, erre ott előtte rámkontráz Kollegina, hogy ez tuti rossz hír. Lehet. De biztos jólesik neki...

---

Amikor győzködnek a végeken, hogy XY-t meg kell hívni a workshopra. De annak oka van, ha nem hívták a Fontos Emberek. Én nem szívesen pisilnék széllel szemben, de ők tudják.

---

Hétvégén padlizsánkrémet kaptam avokádókrém helyett. (Felismerem, tonna számra ettem mindkettőt, a másodiktól szép gyomorgörcseim szoktak lenni, nomeg ízre és állagra is különbözik a kettő, a padlizsánt nehéz nem felismerni a kis magmintázatáról.) Egyébként finom volt. A hamburger 3-4 órás elvitellel kevésbé. :D

---

Ma az igazgatómmal ebédeltem. Mármint a konyhában leült mellém. Végre volt időnk beszélgetni...

komment

süti beállítások módosítása