HTML

Pille

2018.11.29. 17:00 :: Tobber

Gyenge vagyok, mint a pixa. Esténként hazaájulok, se pasik, se kondi, se kultúra, se a szokásos pörgésem. Csak szédelgek, meg alig várom az alvást, de az sem az igazi. (Tegnap beültem egy kád forró vízbe, csak néztem magam elé: percenként felbukkant egy kommandós kiscica a kád szélén. Gyanakodva körbenézett, mi a fene van. Aztán fél méterrel odébb ugyanígy. Nézte a csillogást a csapon. A csorgást hallgatta. Belepaskolt a vízbe! Hagyta, hogy vizes kézzel megsimogassam, eddig irtózott egy csepptől is. Rém aranyos volt! :D)

Remélem, ez nem a műtét következménye, "csak" a durva vashiányom, rajta vagyok.

December 17-től januárig szabin vagyok szigorúan, akkorra csak a három családi karácsonyi buli lesz, a céges monstre elegáns csicsaparti, meg a keresztfiam szülinapja, ahol zsúrfelügyelő vagyok, egy lakásavató, egy évzáró tánc, aztán alvás, vastabletta, gyöngyök.

Beszélgetős programra nyitott vagyok!

komment

süti beállítások módosítása