HTML

Morzsák

2018.10.16. 16:18 :: Tobber

Túl sok állategészségügyes cikket olvashatok, éjjel hasmenős macskákról álmodtam, amikor bírtam aludni egy keveset.

---

Tizensok éve randizgattam egy állatorvossal, mármint amikor még társat kerestem. Rém beképzelt volt. Belegondolva másik állatorvossal is, az is beképzelt volt. Rákerestem (nehogy hozzá vigyem a macsekot, ha baja lenne), saját wikipédia szócikk van róla, full fényezés az egész. Meggyőződésem, hogy magáról írta egyes szám harmadi személyben! :D

---

Anyuék egyik barátja megvette a tárolómból a régi szobabicajomat. Anyu vállalta, hogy átadja napközben. A tárolómból. Majd jön az üzenet: Melyik kefével kefélgetheti a kiscicámat? :D

Tudtam, hogy felmegy hozzá 4 emeletet!

---

Válaszoltam Judós3-nak, lehet, hogy pikírten, lexarom. Vigye el a cuccát, ne ugráltasson, és ne halljak felőle, gyűlölöm, ha hülyének néznek. Majd ezen(!) felhúztam magamat, mert a simulékony kulturált kommunikáció híve vagyok, és nem jellemző rám a szurkálás. Kimentem a konyhába az Y generáció után takarítgatni, hogy lenyugodjak (nem, nem a munkám része, és van nappalis és éjszakai takarító csapatunk is, de ez megnyugtat), és ezüst róka kolléga rákérdezett, min feszültem be. Hát azon, hogy nem értem, min feszültem be, amikor nem kéne. :D Akkor miért?

---

Járt nálam asztalos, annyira nyomasztóan precíz, hogy ez tuti egy vagyont fog elkérni. Ellenben macskab.zi, a macskám meg mindenkit imád, szóval hamar egymásra találtak. A pasi a földön kinyitotta a táskáját, hogy nyugodtan szaglászhasson benne. Mennyire cuki már! Macsek Kócos táskájára is kattan, állandóan rajta üldögél.

A jó munkásembert megkínáltam egy kávéval (nekem mindenki szimpi, aki este hatkor megörül a kávé lehetőségének), de csak rizstejem van otthon. Látszott rajta, hogy nem igazán hallott ilyesmiről, de megkóstolná. Hát kisebb ódát zengett, mennyire finom rizstejjel a tejeskávé. Ma is fontos tudást adtam a világnak.

Egyébként a Felliniben a Római parton van vaníliás-mandulás-rizstejes jegeskávé, bögrében. Állati finom.
(És szeretem a Dunát.)

Kapcsolódó kép

(visit-hungary.com)

komment

süti beállítások módosítása