HTML

Hétvége

2018.05.27. 14:05 :: Tobber

A beteg kolléganő hívott pénteken, munkaidő végén, hogy ha nem zavar, azonnal mondjak neki bármit, vidítót, pletykát, mert befordul.

Elrendezi a családot, majd a kanapén ül 5-6 órákat. Könyörgök, vegyen be szorongásoldót. Ki, ha ő ne.

Biztattam egy fél órát, elmeséltem Jóképűújkolléga 4 éves kislányának is a sztorijait (ránkhagyta tíz percre, imádás), kiderült, hogy A Barátnői hetek óta fel sem hívták. A férje otthon sincs soha. Íme újabb adalék, hogy jó döntés volt nem vállalnom gyereket.

Laborlelet nincs egy hónapja.

Aztán hazamentem pakolászni. Sosem lesz vége.

Visszarohantam a városba, este a Rózsavölgyi szalonban meghallgattuk Molnár Piroska előadóestjét.

Varázslatos kisugárzása van, nem lehet nem imádni!

Tével és Pével beültünk, majd legnagyobb megdöbbenésünkre Cs is beállított! Látta a neten, hogy megyünk és beugrott. :)

Volt egy dal, az élet halál feletti győzelméről szól. Elpityeredtem. Nagyon aggaszt a kolléganőm.

Péntek este, kivilágított Budapest, áh, ez szerelem!

Szombaton magamat kaptam rendbe végre, mivel Celeb lesérült, volt időm. Délután bebizonyítottam, mennyire szeretem Pét, elmentem az ő előadói délutánjára is.

Na.

Kirittyentve, Tével, ritkán látott R-rel.

Tével ökörködnünk, nem igazán kötött le a többiek szereplése. De van pár új fotóm, végre a mostani hajszínemmel. :)

Anyuval kontaktáltam, majd beugrott Hokis.

Ajtót nyitott. Döbbent fejjel lecövekel.

-Te így nézel ki utcai ruhában? Még sosem láttalak felöltözve!

:'DDD Ez igaz, mindenfélében látott már, blúz-gyöngy fülbevalóval sosem két évünk alatt. :D

Vasárnap meg délig aludtam. Idejét nem tudom, de végre ma kialudtam magamat.

Cimbik mennek strandolni, kihagyom.

Okossrác beosztja a maradék időnket, aztán két hónapra lelép külföldre.

Nyúz, hogy ugorjak ki nyáron hozzá.

Jó.

A jövő hét durva.

Sok a munka a projekttel és egy beképzelt, kooperálásra alkalmatlan tanácsadó miatt kb. mindent kétszer kell elvégezni.

Hétfőn elrohanok az útlevélért. Majd két óra spanyol. Majd Kócos alszik megint nálam. Beígért egy reggelit. (Enni fogok reggelit!)

Kedd este összedobom a spanyolleckét, majd Bével előadóest egyik nagy kedvenc színészünkkel.

Szerda munka után két spanyol.

Csüt-péntekre egy meglepetés összeesküvője vagyok. Nekem plusz munka, de megérdemli, majd elmesélem.

Péntek estét szabadon hagyom, mert éjfélre érkezik Okossrác. Valami buli után ne másszon haza agglomerációs szép kisvárosába.

Szombat d.e. vele leszek. Délután nagycsaládi ünneplés.

Vasárnap program lesz Okossráccal egész nap.

Huh!

 

komment

süti beállítások módosítása