HTML

Egyébként is

2018.02.11. 10:32 :: Tobber

...vidám volt a tegnap.

Épp megemlítettük, hogy mi nagy korisok közel tíz éve nem álltunk jégre/aszfaltra. Hazavezetve átengedtem korijukat lóbáló kislányokat, majd a kapunkban összefutottam büdösbanya kedves lányával, aki rákérdezett, mikor megyek korizni.

Jelek.

Épp 4 éve műtötték harmadszor a térdemet, nem számítottam rá, hogy rá két hónapra lebénul a lábfejem, elindul felfelé és a padlón fetrengek a fájdalomtól. Gerincműtét ügyeletben.

Kondi után persze átjött Hokis órákra és körberajongott, nem múlik az őszinte lelkesedése a testem, adottságaim iránt. Pedig ha van pasi, akire ragadnak a nők...

Szerintem is tökéletesen passzolunk testileg, élmény minden randink.

Gyors jelmezvasalás, jó erős smink, tus helyett ceruza, mert az szörnyen állna, vörös rúzs (ja, van még egy alap urban decay natúr palettám, el is felejtettem).

Farsangoltunk nagyon régi és a megszokott cimborákkal. Nagy örömömre mindenki felfogta, ki vagyok és mit akarok üzenni. :D

Ezer éve nem ittam, most bepálinkáztam.

Pé hazahozott, becsípve pityeregtem egyet, hogy Judós3-t tavaly a farsangi bulimon mutattam be nekik, de az idei fotók kárpótoltak kicsit.

Ma tanulni kéne jópár órát, de semmi kedvem. Semmi.

Semmi.

 

komment

süti beállítások módosítása