HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2017.03.31. 10:20 :: Tobber

Amikor elbizonytalanodom, akarom-e, akkor jön és mindig jó vele.

- Miért ilyen randa minden dartsjátékos?

- Mert a csúnyák voltak a jó matekosok a suliban.

:D

(Én jó matekos voltam. Hopsz.)

Tegnap elintéztem a szomszédban az eü vizsgára jelentkezését és egy zsák kézműves hamburgerrel jöttem vissza, a kollégákkal összedobtuk a rendelést, munka után elrohantam egy kisebbségi estre, amit kiszimatolt Anyu, és mivel közel volt, eljött, amit kiszimatolt apu, úgyhogy akkor neki is jönnie kellett, szóval ennyit a fiatal néptáncosok felcsípéséről a nyugis szórakozásról.

De cukik voltak a szüleim, dumálgattunk, én táncoltam is kicsit.

Aztán Judós3-mal a házam előtt beszéltük meg a randit, jött felém és gyönyörű volt és cuki és ölébekapott, úgy puszilgatott. <3

Aztán pizzáztunk, söröztünk, jégereztünk, néztük a dartsot, én meg fotózgattam őt félmeztelenül, mert szép. A szünetekben Bével cseteltem, meg küldözgettem neki is a képeket. (Igen, Judós3 tudott róla.)

Dumálgattunk összebújva a kanapén, kapott kedvenc cukorkájából is, és megint kifejtette, hogy én nagyon tudom, mi kell egy férfinak. :D (Étel, ital, sz.x, kávé, nyugi, sportcsatorna? Nem egy bonyolult pasika. :) )

Mondtam, hogy az egészet csak a sz.x miatt csinálom, de kinevetett.

Aztán hajnalban kelt, korán megy dolgozni. Kicsit sokkolt, amikor 4:55-kor nekem szegezte, hogy ma este is átjöhet-e, mert annyira jól érzi magát nálam. :D Én már cimbiknek ígértem a bandázást, meg akarunk nézni egy új programot ma. Vagy leginkább aludnék, ez a rendszeres 4-5 óra alvás, az is tele hassal eléggé kicsinál...

Úgyhogy marad a holnap este, bár én mennék egy koncertre, nem akarom túlfeszíteni a türelemhatárait. (Azért titokban reménykedem, hogy haverokkal elmegy inni, vasárnap úgyis együtt lógunk...)

komment

süti beállítások módosítása