HTML

Én csak aludnék kicsit!

2017.03.18. 16:53 :: Tobber

Tegnapi terv munka utánra: bevásárlás, takarítás, alvás.

Aztán Judós3 hív, hogy a közeli áruházban van a tesójával. És velem akar lenni!

Jó, de hadd műkörmözzek. Addig a kanapémon elszórakoztatta magát, németül nézett piedonét (don't ask!).

Aztán szokásos, éjjel pizzarendelés, reggel palacsintát sütött nekem.

Közben meg keresztben aludt az ágyon, megmozdítani nem bírom, horkolt, bújt, takarót rángatott, majd a fejemen aludt, úgyhogy én sehogy. :D

Szétrobban a fejem.

Egykor elküldtem fodrászhoz. Végre alszom! Ja, nem.

Csöngetnek kettőkor. TCsV és a párja. Hogy ők jöttek társasozni.

Oké.

De az holnap lesz! :'D

Jaa, azt nem figyelték a levelezésben, csak az órát.

Úgyhogy felkaptam egy pólófarmert és megettük a tonna fánk nagyját, amit a bulira hoztak. :D

Két órát dumcsiztunk, szeretek velük lenni. Bár a saját Anyum sem állít be váratlanul, hehe.

Judós3 mindjárt visszaér, megyünk erősíteni.

Holnap d.e. is, utána meg nálam lesznek a cimbik, ugye.

Álmos vagyok! :/

 

komment

süti beállítások módosítása