HTML

Vitaminfeketelyuk

2017.02.18. 12:39 :: Tobber

Munka után átrohantam kondizni, ami nagyon jól esett*. Kb.a felét bírom a decemberi sorozataimnak.

Heten voltunk csajok, szétszekáltuk az edzőt.

Én megegyeztem vele egy olcsóbb megoldásban, heti 3-4x soknak tartok fizetni érte, illetve heti min. 3 munkanap este suliban vagyok, tanulok, késő este/hétvégén meg ő nincs, szóval heti egy személyi edzés, plusz heti két edzésterv, egyedül is megy. Persze ösztönzőbb vele.

Aztán zuhany, mosás, hajizék, befeküdtem az ágyba az esti light ipari melléktermék sajt vacsimmal, körbevettem magamat párszáz oldal átnézendő anyaggal, majd csak bámultam magam elé olyan fáradtan, hogy a hideg ellenére sem bírtam betakarózni sem.

Reggel megint h.nyás a köhögéstől. Unom picit.

A hétvége tanulásmaraton, ahhoz kötelezően a kedvenc pizza, jövő héttől suli, illetve megpróbálok ismét szociális/kulturális életet élni. És vagy egy wellnesst, vagy egy rapid utazást beszorítani. Jelentkezőket várok!

*Menő vagy ciki a termemtől kapott nyakbaakasztó, ha két hónapig színemet sem látták?

 

komment

süti beállítások módosítása