HTML

Grrrr

2015.11.24. 16:04 :: Tobber

Nem tudom, hogy balek, vagy munkamániás, vagy szánalmas vénkisasszony vagyok néhány kolléga szemében, de amikor hétfő este 20:23-kor azért felhív az egyik a PRIVÁT telefonomon, hogy ő most ül a vonaton, ezért addig van ideje és elmondja, hogy AZ ASZTALOMON HAGYOTT EGY PAPÍRT, amit nyilvánvalóan észreveszek másnap reggel, illetve az Újfőnök ODA FOG JÖNNI HOZZÁM EGY TÉMÁVAL, amit nyilvánvalóan észreveszek, hiszen odajön, akkor a döbbenettől nem bírtam elküldeni a piába, köpni-nyelni nem tudtam. 20:23-kor. A munkaidőm 17 órakor ért véget.

Amikor észrevette a kínos csöndet, akkor azért megkérdezte, hogy nem zavar-e. Mondom, hogy nem vagyok egyedül. Ja, akkor gyorsan mondja, és mondta tovább. Miután SEMMIT nem válaszoltam, elbúcsúzott és letette. Köszönést már ki tudtam nyögni.

Képtelen vagyok feldolgozni, amikor így kezelnek.

komment

süti beállítások módosítása