HTML

Kicsi a világ rovat

2015.10.17. 07:24 :: Tobber

Naaagy cégnél dolgozom régóta.

Az új csapatban akadt egy vidéki fiú, aki az első közös tréningünkön végig bámult. Olyan tudod ki vagyok fejjel.

Mivel általános tapasztalat, hogy magyar férfi úgy néz meg, ha tetszel neki, hogy kicsit lekezelően végignéz, majd vág egy mogorva pofát (gondolom megijed a helyzettől, vagy nem tudom), ezért nem érdekelt ő sem.

Vagy én vagyok Sheldon Cooper, de nem tudok különbséget tenni a beképzelt-buta és a tetszel bébi arcuk közt.

Így jártam CBA-val is, aki boltban látott meg, én meg végig azt hittem, azért néz furán, mert gáz, hogy smink nélkül vagyok, strand után. Aztán felszedett.

Nahát ezt a pasit sem értettem. Most mesélem Kolleginának, hogy vele dolgozom, erre felröhög:

Nem emlékszem, hogy 5-6 éve valami nagy céges rendezvény után hónapokig koslatott utánam, irogatott, meg ígérte, hogy feljön hozzám és találkozzunk?

:D :D

Hát, bevallom, nem, Kollegina meséli, mennyire idegesített akkor is. :)

komment

süti beállítások módosítása