HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hm.

2015.06.24. 17:59 :: Tobber

Én egy rohadt mázlis alak vagyok!

Egyelőre lejöttem az alkalmazásról, mert az újságíró nem jelölt vissza néhány nap alatt két annyira cukor (25 körüli, khm) pasival kavarodtam ott össze (azaz kb. százzal, de leszűrtem), akikkel találkoztam vasárnap és tegnap, édesek, lelkesek, csillogó szeműek, szépek, formásak, érdeklődőek. Már csak illenék választani. De hogyan lehet választani egy szerény és csodaszép szőke kékszemű kifinomult pasi, meg egy barna csillagszemű energiabomba között?

Jó, egyik sem lesz hosszútávú, de szeretném kihozni a legtöbbet ebből.

Tegnap a szöszke (igen, még mindig az igazságtalan fatshamingen duzzogok!) miközben a testemet simogatta és nézte csodálva, folyamatosan dicsért, hogy nagyon szép a testem, igazán nőies, vagy állok előtte a társadalom ítélete alapján 20 kg plusszal, pocakkal, hurkákkal, striákkal és csak néz, hogy nagyon jó az alakom. És rá kell hagynom. És akkor ír este, hogy milyen iszonyatosan izgató vagyok neki és még soha nem találkozott nálam nőbb nővel, a testiség meg... És mikor találkozunk megint.

Elnéztem, ahogyan még alig van jele, hogy 26 évesen már férfi és nem kölyök, és ül a csinos ingében a kanapémon, két gomb kigombolva, megrázza az óráját a csuklóján, a lemenő nap fénye megvilágítja az arcát és egyáltalán nincsen vele tisztában, mennyire csodagyönyörű.

A retinámba égett a kép.

---

Fülbevalóotthagyós ír, hogy melyik nap randizunk már. Jóképűújkolléga ma az irodájába hívott munkáról csacsogni, nem arról beszélgettünk.

---

Elfutottam tegnap az utcán egy régi, egyszer kávéztunk ismerősöm mellett, aki rámírt este, hogy emlékszem-e, 4 éve volt egy találkánk és mi van velem. Megdöbbentem, hogy felismert, ezt válaszolta:

Könnyű téged felismerni, hiszen nagyon csinos vagy, a férfi szemeket vonzod.

Na, erről beszéltem basszameg.

komment

süti beállítások módosítása