HTML

He?

2015.02.16. 16:59 :: Tobber

Három fura ízlésű pasi.

Pé, aki szerint ultranő vagyok, Péfia, aki szerint csini vagyok michelinbabának beöltözve a hétvégi fotókon, meg Ba, aki szerint „Budapest egyik legjobb nője vagy, neked van a legszebb lakásod a kerületben, ez mind azért van hogy előbb vagy utóbb családod legyen.”

Hát mert így megy ez, nyilván.

Bizarr pasik.

Hétvége kész rohanás, nyolcvan ember hülyét csinál magából (nyilván én is) még kétszerannyi ember előtt és élvezi, vasárnap országotjártunk és csodagyönyörű napunk volt hozzá és meglepő módon egyik extrovertált cimborám sem volt morgós hangulatban.

Beájultam a zuhany után az ágyba, de éjjel már egy autóriasztóra ébredtem (legutóbb januárban volt a riasztószerelőnél, remélem, ez nem az én kocsim volt!!), hajnalban arra, hogy leájul egy kép a falról a fürdőben és egyedülálló nő nulla vérnyomással eléggé kiszolgáltatott és nagyon ijedős, naszóval én már húznék mára az irodából, de mindenki robotol, hogy holnap ne kelljen. Ja de, nekünk.

De kaptam ma karira szépséges palettát, ez mindenért kárpótol! :)

komment

süti beállítások módosítása