HTML

Nemcsak a munka sok...

2014.11.06. 19:23 :: Tobber

...hanem a nehezítő körülmény is.

Ez NEM paródia, konkrétan ez történt. Rég dicsértem az IT-nkat.

Emailben kértem az igazgatómnak egy IT beállítást, kb. 5 perc alatt szokták elvégezni, beleírtam az épület címét, szobaszámot, ahogy kell.

Visszajött egy levél 3 nap várakozás után, hogy hiányos a kérésem, mert nincs benne, hogy hová kérem.

Visszaírtam, hogy benne van, de kimásolom nekik, íme.

3 nap múlva visszajött egy levél, hogy lezárják a megrendelésemet, mert nem adom meg, hogy hová kell és nem sikerült elérniük. A telefonom jelzi a nem fogadott hívásokat, nem volt, a levélre meg ugye válaszoltam.

Visszaírva bemásoltam az eddigi leveleket, és hozzátettem, hogy Magyarországon van a cím, mert kb. csak az hiányzott (bár Budapestet írtam, több székhelyünk nincs itt és több Budapest városról sem tudok, ahol működnénk) és kérem, jelezzék, ha még hiányos, mert nagyon sürgős lenne.

Ez hetekkel ezelőtt volt

Azóta sem jöttek.

Elintézve nincs.

Már-már tombolva hívom őket: áá, úgy érti, hogy mégsem akarta törölni ezt a megrendelését?

He?

---

Ma felhívom a help desket, nem jó a régi jelszóm egy programhoz, kell kérnem egy újat. Végigpütyögöm a menüpontokat (IT új jelszó igénylése), várok.

- Jó napot kívánok, XY vagyok, szeretnék kérni új jelszót az ZZs rendszerhez, Önök fognak ebben segíteni vajon?

- Milyen rendszer?

- ZZs.

-Hogy betűzik? (Huh, nagy segítség leszel!)

Betűzöm neki.

-Nem, azt nem úgy írják és úgy egyébként ejtik, hogy...

-Nem, nem, ZZs-nek írják.

-Honnan veszi ennek a programnak a nevét?

-Ki van írva a kezdőlapjára.

(Érzitek, mennyire közeledünk a megoldáshoz?)

-Hogyan jutott a kezdőlapra?

-Van a cégünknek egy intranet oldala, ott kell ráklikkelni.

-A kezdőlapon van, vagy valamelyik aloldalon?

-Kezdőlapon.

-Mi a pontos hibaüzenet?

-User name or user password invalid. A felhasználói nevem az általános azonosítószámom, nyilván rossz a jelszó (ami fel van írva, csak rég kellett a szoftver, valszeg módosítani kellett volna, de ha nem lépek be, nem figyelmeztet rá. Figyelmeztethetne akár most is, hogy változtassak).

-Leírom szó szerint, mit írt ki.

-Jó. User name or user password invalid.

-Másfél éve dolgozom itt és még nem találkoztam ilyen jellegű problémával.

(Miii?)

És még mindig türelmesen, kedvesen magyarázok neki.

-Szükséges-e a napi munkámhoz (anyátokat, még ma be akarok fejezni valamit a kollégáknak)?

-Igen, és sürgős.

-Hány embert érint a probléma? (Hogy nem jó a régi jelszóm? Remélem, csak én akarnék belépni vele!)

Felvette az adatokat, hol vagyok fizikailag (mondom, jelszó!), mi a számom (hívtam őket, értitek), majd a megoldó kolléga felveszi velem a kapcsolatot.

És ez csak egy jelszó, az egész napom ilyen barom akadályokon botlom el a feladat elkezdése ELŐTT!, amikor millió munka lenne. 20 perc ment el rá.

Arról nem beszélek, hogy a régi azonosító kütyüm már nem működik, az újnak meg hibás hetek óta a regisztrációja, amit állítólag javítanak, ezért a munkám nagy részét, ami titkosított, vagy kell a belépéshez, nem tudom végezni, a határidők rég leteltek.

És ez csak egy usb kütyü.

Totál hozzá nem értés rendszerszinten, nem a fiú hibája.

Visszahívott, hogy megtalálta, melyik nemzetközi emailcímre fogalmazzam meg a kérésemet. Kezdhette volna ezzel. Megírtam.

A németektől azonnal visszajött az új jelszót tartalmazó email.

Előbb, mint a jegy felvétele egyáltalán.

komment

süti beállítások módosítása