HTML

Na?

2014.04.09. 23:39 :: Tobber

Most akkor az elidegenedés, ha a szomszédommal smsezek ide 3 méterre, vagy közel hoz minket a technika?

Szerintem a második, különben ilyenkor biztos nem kommunikálnánk. Aggódóknak: jól van, valami ajándékot hozott nekem, azt akarta odaadni, mire reagáltam az smsére, hogy itthon vagyok-e, addigra kikapcsolt, én meg izgultam, nem segítséget akart-e kérni Szomi.

Hát ennyi, meg Békától és tőlem el kéne venni ezeket az eszközöket, mert helyette őőő megmenthetnénk a világot, és Péfia menjen a kis pajtásaival játszani, ne az apja havernőjével, és őőőő kábé százezer levéllel lógok, és lusta vagyok írni. :(

Cserébe főzök minden nap (jó, ez túlzás, kb. 15-20 perc alatt elkészítem), meg eljárok sétálni, mert ragyogó idő van.

Recepteket keresgélek, meg valami táplálkozási irányt, most megvan a csapás, haladok is rajta negyed éve, jobb is, de az nem fogyaszt. Bár irtó finom és egészséges.

Ja és kéne egy jó fotó rólam, amin nincs golyófejem (photoshop nélkül, hajrá!), meg selfiekkel bénán állok, még ha jó ügy érdekében is.

Namost vagy én vagyok irtó régóta agymosott, vagy a mai politikának fingja nincsen arról, mi érték. Szerintem a második. Hisz mitől félnek, a művészet sem mozdíthatja ki őket a hatalomból, amilyen felfogóképessége van ennek a népnek, szánalmas barmok. Mármint a kulturális vezetés. Na jó, a nép is kicsit

komment

süti beállítások módosítása