HTML

Bio

2014.01.12. 12:22 :: Tobber

Megy ez, szeretem a gyümölcsöket, több zöldségfélét, magokat, elvagyok a csirkemellel is, ha kell, rátaláltam egy s.k. csokireceptre, abból nassolok a hűtőből, van bent mellette light sajt és egészségesebb húsok.

Tegnap két órát főztem, sütöttem a következő napokra egészségesen, készítettem egészséges sós rágcsát is egészséges mártogatóssal, irtó finom lett.

Elsöpörték a fejfájásomat (pedig kint 10 fok és szél, klassz fejfájó idő alacsony vérnyomásosoknak), fejzúgásomat, eltűnt a hasmenésem. Gluténmentesen kezdtem enni, gyanú, hogy érzékeny lehetek rá, de gluténmentes kenyeret, péksütit sem eszem most.

A mennyiségeket is visszafogtam.

Mellékesen a kilencedik napon már 3,3 kg-mal voltam könnyebb, pedig a hátam miatt csak óvatosan mozgok, mi lesz, ha rákapcsolok?

És jó érzés körbenézni a konyhában, narancshegyek, hagyma-, paradicsomkupacok, rizs- és kukoricaliszt, több zacskónyi sótlan mag, minőségi kávé, már a látvány is feldob.

komment

süti beállítások módosítása