HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Gőz

2013.05.21. 16:53 :: Tobber

A blogom csak gőzkieresztés. Továbbra is. A konkrét dolgokról például, úgy látom, megint nem írtam.

És ha felmerül valakiben: ezt a sok programot (nagyrészét ide sem írom) én csinálom magamnak, mert imádom és megéri, hogy nem marad néha idő mosni vagy olvasni, mert annyi élmény, érdekesség, tudás van a Földön, hogy így sem bírom idővel.

Szeretem ezt az életmódot. (Mondjuk alhatnék többet.)

Néha kicsit túl színes, például vajon Pé örülni fog neki, hogy keksztippeket adok Péfiának? Olyan érdeklődőek és mindig kérdezgetnek! Hát miért ne válaszoljak? :)

---

Szerdán egy profi lány penderedett mellém, hogy végre van itt valaki, aki tud táncolni és mellémállhat. Őőőő, mondom vagyunk itt páran. De szerinte itt nem tudnak táncolni, én meg igen és szívesen táncol velem. Hát, én is vele.
Ellenben egy másik, tökkezdő kioktatott minket, hogy ki hová álljon, szimplán letojtuk. Mindenki álljon, ahová szeretne.
Egyébként épp az engem körbeudvarló profi táncossrácot rendelte arrébb, szerintem ő nem is figyelt rá. :)

---

Megint hasítottam a naptáromból egy fél órát, előbb értem a helyszínre, büfében kávé, napra kiülés, cigi, távoli teraszon cigizők bámulása, Duna, szellő, világnyugalom.

---

A világ legolcsóbb alkoholos termékét ittam táncosokkal és még vállalható is volt.

---

A világ legérthetetlenebb udvarlási sztorija esett meg velem (megint), vállalnám, de nem tudom, mit is.

Húzódik már egy ideje.

---

Levelezés KA-val, ő már két hasonló térdműtét után: Te mit csinálsz, ha nagyon fáj futás után napokig?

„hát, én sem tudok jobbat mondani, mint az orvos. kímélni kell, ha fáj. értsd: ne fuss.”

Szerintetek ezt a választ vártam?
:)

Ezt pedig megírtam pénteken, de nem ide mentettem, még szokom a blog.hu-t.

komment

süti beállítások módosítása