HTML

---

2010.04.08. 15:07 :: Tobber

Árnyaljuk a témát.
Tegnap lakógyűlés után a kanapén olvasgattam, Ba telefonált, kell-e bármi a boltból, megérkezett, megvacsorázott, elmesélte, mi újság a munkahelyén, majd nyüszögött, hogy fáradt, csak zuhanyzik, de nem borotválkozik, dőljünk le korán. Tőlem! Én már túl voltam három sk bélizen, nem fogok vitázni.
Este narancsot facsart, reggel kávét főzött nekem, behozott a metróig, majd szólt, hogy este mikor jön és főzőcskézzünk.

Namármost: este főzőcske nem lesz, mert akkor összepakolok én helyette és kidobom.
Két lehetőséget látok, az első a valószínű:
1. nem mert konfrontálódni, vagy aszitte bőgni fogok, mittomén, de sztem ma napközben összepakol és hazaköltözik sunyiban
2. megbánta, (de ilyet ő nem szokott csinálni) és folytatni akarja, de kicsit unom, hogy mindig én vagyok a hülye

Tehát mindegy hogyan, ma megy.

Aztán ha magányos leszek, visszafogadom néha.

Támogató barátokat, ismerősöket kérek felkészülni töltött mobilakkumulátorokkal! :)))

komment

süti beállítások módosítása