HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Kezd unalmassá válni :)

2009.06.25. 11:26 :: Tobber

Tegnap Illetőnek összeállítottam egy tizes listát, hogy hogyan tetszene jobban a külseje. Ő kezdte. :D
Aztán utódom és egyben elődöm exnőjével és vele sikerült bkv-znom, csak neki volt kínos a szitu, mi ketten jól elszórakoztunk, normális csaj.
(Illető főnöke is odajött hozzám, hogy mennyire szurkolt és most végre Illetőnek normális nője van. Kijavítottam, hogy nem igaz a hír, én járok vele.)
Közben itt vezetői változások miatt izzanak a telefonok kollégákkal munka után is, izgalom a csúcson.
Este voltam táncházban, ami remekül sikerült, előtte Ess kávézott nálam. Mondom kávé. Nincs köztünk semmi, csak 1-2 csók néha, meg hogy szerinte újra kell kezdenünk.
Tházban is rajtam lógott, vigasztalt, ha elkeseredtem azon, hogy már vége kettőnk között.
Hazavitt, ismét nem hívtam fel magamhoz.
Ma Illetővel ebéd.

Szerintem dögunalmasak ezek a bejegyzések, minden nap kb. ugyanez történik velem.

komment

süti beállítások módosítása