HTML

mérlegelés

2009.06.24. 14:33 :: Tobber

Illető nálam aludt, vitáztunk a megengedhető hangnemen. Délelőtt fél nap szabi, elintéztem az allergiológiát, tüdőszűrést, vettem 38-as nadrágot, mert kifogytam a 40-est, Apu szülinapi ebédjét ültük a rokonság nyugger generációjával.

Visszatérve a céghez Illető kifejtette, hogy adjam csak le az Új Cél 4 kg-ot, mert akkor nemcsak én fogok örülni, de neki is jobban fogok tetszeni. Miért, így nem tetszem? De, de úgy jobban. Jaaa, sokkal jobb nő vagyok nálad, de neked nem elég jó? Ennek a nőnek elvárásai is vannak, úgyhogy te is nyugodtan kezdjed el leadni azt a tíz kiló fölöslegedet...
Nem tudott szólni.
Elegem van az érzelmi hulla fasisztákból, akik a nőből csodamacát akarnak faragni, de ők egy szoliig-konditeremig nem jutnak el.

Úgyhogy Ess feljön ma tánc előtt hozzám egy kávéra.

Még mindig nem tudok dönteni, valszeg azért, mert egyik sem kell igazán. Ess-ben vonzó, hogy ennyire figyelmes, Illetőben meg hogy családot akar.
Nem szeretem egyiket sem igazán.

komment

süti beállítások módosítása