HTML

2008.06.05. 23:37 :: Tobber

Elmélkedtem Drpr szükségességéről egy ideje. Aztán látom, más is ide lukadt ki:
Hála neki magamat teljesen normálisnak tartom, az embereket viszont elmebetegeknek.
1-2 kivétellel.

Hát ez ám a zsákutca, eddig legalább tudtam valamit tenni, innentől meg kell tanulni kizárni az egészet???

//

Ma moziban jártam. Igen, idén másodszor, úgyhogy jövőre nem mehetek! :) Tiszteletjegyek, Szex és NY. Isteni hajak, ruhák-kiegészítők, de hogy CB nem az oscardelarenta menyasszonyi ruhát választotta, hanem egy ronda viviennewestwoodot! Brrr. Nekem jó erre menni, aki a sorozatnak talán két részét láttam:

...és dühöngve kapcsoltam ki, mert egy szingli nő nem ilyen. Legalábbis felénk. Én az vagyok. Önálló élet, minden kényelem, kedvenc hobbik, sok ruha, számtalan, szögről leakasztható régi szerető, 1-2 mostani, illetve jelentkező is van pár. És harminc fölött talán már tudjuk kezelni a Mr. Big-eket. Aki sosem fog úgy megváltozni, mint a filmben. Sosem.

És az emberutálat: Valahaéneklő Mamárbulvárlapnaksemkellő Kozma Orsi énekesnőnek mögöttem bizonyára túl hosszú a combja (megértem, nekem is ez a gondom a Katonában), hogy végig rugdosta a székemet. De komolyan, más élőlény nem létezik??
Még összevitáztam két rendkívül tahó bkv-ellenőrrel. Basszameg, gyerekkoromtól sosem lógtam a bkv-n, kuvva sok pénzt kapnak, ezért jólesne annyi, hogy jegyeketbérleteketböff. Nem az elémállás, én nem figyel, megtorpanás "miafenétgondolt, minekállunk itt? Melegvizetlocsolni?" Még nem tértem magamhoz. Bérlet és középsőujj magasbantartás megvolt! :)) Már megint az önérzet.

Ezek megbízóinak fizetek én ennyi pénzt, amikor van autóm??? Holnap kocsival indulok. Úgyis elhozok egy havert...

Önérzetesdiből még elküldtem a fenébe Vét, mert azt már úgyis rég tettem, így szombat este nincs hol aludnom, ha úgy alakul. :)))

komment

süti beállítások módosítása