HTML

2008.05.25. 07:36 :: Tobber

Ma van a törölköző nap. Douglas Adams, örök kedvenc felvidító könyvem, a Galaxis utikalauz stopposoknak írójának tiszteletére tartjuk.

http://www.towelday.kojv.net/hungary/

Csinálhatsz bármit a törölközővel, a legtöbben simán magukkal cipelik. Én egyik évben a cégnél egy gúlát raktam belőlük a mosdóban, vagy lehet táskán lógatni, legegyszerűbb nyakba kanyarítani.

Ha ma errejár egy űrhajó, bátran le merem stoppolni, hisz a legfontosabb nálam lesz.

(Itt jelezném, hogy ezzel nem vagyok a földön egyedül, és a domestos-hitem mellett ez az egyetlen bogaram. Meg a vécépapír első szeletét nem használjuk, mert azt másnak is meg kellett fognia, hogy magának letépje. Meg csak svájcibicska csipeszével tudok szemöldököt szedni. Meg kivasalom a párnahuzatot, bugyit, törölközőt(!).)

De egyébként nem vagyok bogaras...

:)

komment

süti beállítások módosítása