HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.10.17. 22:27 :: Tobber

Leléptem 3/4 5-kor, siettemben asszem kicsit keményebben beszólva egy másik cégnek a cégcsoportunkból... Holnap tisztázom a főnökömmel a dolgot, mert ha mégis joguk van rámsózni azt a munkát, amit rám akarnak, az minden egyes nap kb. 8-10 óra munka lenne, ergo azonnal felmondok.

Kedvenc értemjött, ettünk, bújtunk, sportmeccsen jártunk, kikaptunk, búslakodtunk, döbbenetes párhuzamhegyeket fedeztem fel BCsTLV és közte... Megérdemli a Kedvenc nevet...
Vajh hol van BCsTLV??? :)

Ma rámcsörrent drpr, hogy mégsem jó neki 29-e. Visszakérdeztem, hogy most ugrott be neki, hogy aznap van a szülinapja? Dobott egy hátast! :))))) Ja, valaha említette, én meg felírtam... Naszóval ha már munkáján kívül beszélgetünk, kifejtette, nem érti, hogy egy ilyen nő, mint én miért nem él együtt egy remek pasival... :))) Most vagy nem figyel két éve, vagy bóknak gondolta... :DD

 

komment

süti beállítások módosítása