HTML

2007.03.14. 12:38 :: Tobber

Sok szeretettel meghívom Bét ide:

http://velvet.hu/onleany/vidam0314/

(És akkor már csak egy mozival és egy színházzal lógok neki.) :)

-------------

Tegnap monstresopping az útra, van korihordó táskám, cuccok, új mobil:

http://www.t-mobile.hu/egyeni/vasarlas/telefonismertetok/ismertetok/keszulek_490.shtml 

Ami nagyon pofás élőben és nagyon szépen fotóz (khömm)...

Aztán ma hajnalban BCsTLV tett nálam látogatást. Csodának nevezett, hihiii...

Mikor kiment az ajtón félmosollyal az arcán, PONT Szomiba botlott, aki akkor indult munkába. Csak köszöntek egymásnak, de a videokaputelefonon utánuklestem, és láttam, hogy Szomi milyen fejjel néz BCsTLV után... :DDDDD

Vicces.

--------------

Hétvégén belekukkantottam a tévéműsorokba, és elcsíptem egy The Sketch Show című angol szkeccsműsort, baromi jó!!!!!

Ma kolléga elkezdte dudorászni a california dreaming első sorát, én meg rávokáloztam a szkeccs szerint, majd összeröhögtünk. Aki látta, érti... :)

 

Éééés, aki tud letölteni dolgokat a netről, az léééégyszi vagy töltsön le nekem ilyet, vagy tanítson már meg arra, hogy hogyan kell letölteni, léééégyszi!!!

Jaaaat...

:))

-----------

Izé, és csengőhangot honnan lehet letölteni?

(Aki tudja, nem röhög, hanem ír nekem!!)

 

komment

süti beállítások módosítása