HTML

2007.01.11. 21:07 :: Tobber

Igeeeeen!!! Kimentem korizni! :))

A kollégákat vagy nem ismertem fel, vagy eltűntek (délután még írtak emilt, ebből tippelek, hogy csak én húztam el mellettük párszor a tömegben), de csomó ismerős volt kint, hazáig csacsogtunk egyikkel. :)

Hollandus húzott bele, meg BCsTLV, de szvsz kötözködik. Vagy hülye napja van. Randit kér, majd kifejti, hogy egyáltalán nem ér rá semmikor a héten.

De a mai nap a cégnél kb. vihogással telt el... Körbeküldtem vagy 20 embernek egy táblázatot, hogy legyenek szivesek kitölteni, kinek melyik időpont felel meg, így maximalizálhatnánk egy február végi vörksop résztvevői számát. Mindenki ikszel, beleír, gazdasági vezetőnk (akivel hajnalig karaokéztam a múltkor) is visszaír, hogy "beleírtam a táblázatba, mellékeltem". Kinyitom a mellékletet, a hülye mindegyik mezőt kitöltötte, hogy jó, jó, jó, jó,  vagy 40x... :DD

Én még könnyes a nevetéstől, mikor kijött vigyorogva. Azért megkérdeztem, hogy nem lett volna hatékonyabb annyit megírni, hogy mindegyik időpont megfelel?? :)))

Egyik értekezleten egyik résztvevő csak videokonferencián vett részt, ergo a kütyün nézett minket az asztal közepén. A technikának hála sokszor megy el a hang. Majd két igazgatónk (egyik a fentemlített) egyszercsak az asztal alatt megbökték egymást, kapcsoltak és hirtelen átváltottak tátogásba. Szegény videokonfos nő percekig kiabált, hogy nem hallak titeket... :)))))) Azért jól elvannak... :D

De a legnagyobb szórakozás mégis a callcenterünk néhány rögzített beszélgetésének emailes terjedése... Ma is kaptam három ügyfélszolgálaton felvett szöveget, ahol próbálnak hibát bejelenteni. Mondjuk az egyik egy vízóráét, következetesen... :D Nagyon korrekt!!!! :)))

Szomi ma egy C30-as volvoval jött, jól is nézett ki, csak épp telefonon csacsogtam, úgyhogy odasúgtam, hogy akkor csütörtökön találkozunk. Ja, mert kiscsoportos szomszédtalálkozónk lesz. A nagycsoportost nem tudjuk, mert dafke nem szervezzük meg. :)

Őőő, nlc-s lányok írtak, én egy hónapja nem láttam őket a jégen, úgyhogy egy flegma "majd köszönjetek odá"-val lekezeltem a szitut.

És egy szokásos köremailrészlet: "Én is örülök nagyon, hogy Zs boldog, és annak is nagyon örülök, hogy Tobber örül J (ha Ti is örültök, hogy én örülök, akkor majd megint örülhetek, hogy örültök, és így tovább, szóval örökké örülhetünk – ami tök jó ;)…)"

Fő az optimizmus, ami mondjuk egyik résztvevőre sem igaz, hihihi...

Na húzok mindegyhová! ;)

 

komment

süti beállítások módosítása