HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.12.20. 22:48 :: Tobber

Most már körvonalazódik az is, hogy mi alapján rendeződnek mellém a szeretőim... Bírniuk kell. :D

Tegnap Ste-t fárasztottam úgy le, mint még soha; ami még nagyobb szó: ma délelőtt Meg-et, akit öt év alatt ennyire még sosem facsartam ki (végre volt rám vagy négy órája!) :)), aztán anyuval shopp-cukrászdázás, 3 óra kori, majd egy bimbózónak induló pasival randi, akiből jól kiszedtem olyan infokat, ami alapján mikor hazafelé akart kísérni, kedvesen megmutattam neki, merre talál a saját otthona felé... Úgyhogy van egy szabad félestém!! :))

Kolléganő ma tartotta bent a frontot, KETTŐ borítékot címeztettek meg vele, ha már úgyis bent ül a semmiért. Én biza nem megyek be két óránál többre holnap és utána!!

Reggel apuval lesz karifashopp (bocs!), majd kivisz a jégre, majd bemegyek dolgozni, majd BCsTLV délután, Ales este, közte NAGYON kéne már egy kapucnis vízálló dzseki, mert ma is esett az eső a jégen... Ééééés volt tüzijáték!!! :))) Még sosem volt! Hangosbemondó boldog 18. szülinapot kívánt valakinek (szokásos hepibörszivel), majd reflektorok le, és vagy 10 perces tüzijátékot adtak! Még a flegma, nemtörődöm kamaszok is ott álltak tátott szájjal, 500 ember csak állt korival a jégen és mosolygott, majd tapsolt. (kesztyűben, úgyhogy nem hallatszott)

Jó érzés volt!! :)

(Ma giccshangulatom van, hehe.)

------------- 

Ste: egyik rokonom dolgozik asszem a cégeteknél, állandóan panaszkodik, hogy mindent hatszor dokumentál és mindent túlellenőriznek. Igen, Ste, akkor tuti, hogy nálunk dolgozik!

-------------

Ja, és dris (exem 21-25 éves korom között) nője tényleg gyereket vár!!! :) (Zuglói pletyka rulez.) Azért örülök, bár dris kimeríti a családon belüli erőszak aktivistáinál a foglalkozzunkvele kategóriát... Dehát én is sokáig tűrtem... (Hogy miért?? Úgy gondoltam, ez is jobb, mint újra apuval élni.)

 

komment

süti beállítások módosítása