HTML

2006.12.06. 15:05 :: Tobber

Előrehaladott agonizálás. Azért dolgozom, de a köhögés nem múlik és pocsékul vagyok.

Már végigszedtem az egész patikát, semmi nem segített, sőt, tegnap közel jártam két ájuláshoz, úgyhogy utána vagy 10 kávét megittam. (Na ja, a múltkor iszonyúan felcsesztem magam valamin, majd futottam 10 percet, hogy odaérjek az orvoshoz, majd sikerült 100/60-as vérnyomást nyomnom. EZÉRT kell kávét innom, erre már tinikoromban utasított a doki.)

Még két tippet végigcsinálok, aztán egyszerűen feladom. Soha nem szoktam beteg lenni, amint nem korizok, azonnal, rá két hétre előjön?? Hmmm.

Tegnap este Ellel vitettem el magamat vacsorázni (és pincéreket stírőlni, valamint fogadásokat kötni az esélyeimről egy 44 évesnél :D (bár ő elvakultan hiszi, hogy engem soha nem utasítana vissza senki)), meg haza is vivődtem, meg ott még szórakoztatott. Mára belázasodott. Ebből már katasztrófafilmet lehetne forgatni, nem?? :)

Ma anyuval dolgozunk apunak, aztán egyszer majd pihenni is kéne.

 

komment

süti beállítások módosítása