HTML

2006.09.04. 10:32 :: Tobber

Csak a mai napnak legyen vége. Most szabadultam egy mítingről, amikor mindenki tudja, hogy holnap indulunk a Mátrába összerakni a cuccost a szerdai rendezvényhez, kiállításokat kirakni, etc. és millió elintéznivaló maradt még.

És ott verjük a frkunkat a semmire.

:((((

És megjött este, úgyhogy úgy görcsölök, mintha szétszakadnék, nagyon fáááj!! :(

És kimerült vagyok. Az már elmond valamit, hogy a hétvégét "ingerszegény" punnyadás, ilyesmivel töltöttem, mi?? :(

Ha más elmesélné hogy ilyet művelt csak hétvégén, hát nem bólogatnék... 

Jó, kori az volt, majdnem elájultam, úgy szédültem meg émelyegtem már közben. Le is álltam gyakorolgatni inkább. :((((((

De az jó érzés, hogy egyre jobban érzem a korit, és minden gondolatomra velem mozdul...

 

komment

süti beállítások módosítása