HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.09.02. 14:04 :: Tobber

Vége a Szélsőközépnek??? Mi van??? Az elmúlt évek egyetlen demagógiamentes rádióműsora volt, a reggeli rádiózás történelmének egyetlen nem irritáló része. Miért értelmes programot kell törölni, és a sok egyforma, gügyörésző, kertévéket kiszolgáló szenny marad fent évekig??? Miért nem bukik már meg döbbenetsötét tiszakata, aki szégyent hoz a mai nőtársadalom "cédább" csoportjára???? Az a nő egy ócska ribanc, és rettegek, hogy oda sorolnak az ő stílusához, márha az stílus, nem riherongyság.

Innen táplálkoznak mikolák... :(

No, visszatérve a Bp rádió műsorát orrba-szájba ajánlottam mindenkinek, és épp morogtam, hogy a metró újraindításával megint nem tudom fogni őket utazásom közben. Debil vezetőség. Ebből forradalom lett volna, nem ködös szarukeretes réteghomály...

Marketinges közgazdász vagyok. Értem én, hogy esetleg a reklámozóknak nem felület. De igen, az. Könyvbolt, jobb lemezboltok, van IGÉNY AZ IGÉNYESSÉGRE!!!!

Idióták, ennyit üzenek. És szorítok, hogy legalább ők találjanak csatornák maguknak, ha már Jones a http://www.szelektivhallas.hu/ val csak itt...

Dühöngök.

 

komment

süti beállítások módosítása