HTML

2006.07.21. 11:11 :: Tobber

A haldoklási projektemet eddig tökéletesen teljesítem. :-)) Köszi az aggódásokat, jólesik!! :-)

Izé, tessék olvasni Bét, aki plagizál ;-), vagy mesélhetek Békás párbeszédemről, ahol elhangzott, hogy nekem szörfös pasim van bibi, viszont neki meg két motorosa... :-))

Ja igen, Majdcsakkapnicket szörföl (szörfözik?? Igen, magyarul szörfözik.). Van hozzá alakja, bár sztem túl magas ehhez a sporthoz.

És ma nem dolgozom. Reggel küldtem smst a főnökömnek és egyik kolléganőnek, de mivel fejből ment a számuk, pont a főnökét elírtam, úgyhogy főnök dühösen kérdezte kolléganőt, hogy hol lehetek, úgyhogy felhívtam főnököt bent, és megaciki volt...

Meg az is pocsék érzés, hogy itthon maradtam, de nem bírnék most bent ülni.

:-((

 

komment

süti beállítások módosítása