HTML

2006.07.19. 18:20 :: Tobber

Vannak férfiak, akik nem értik, ha ki vannak dobva.

Ja nem, nem Tüzi, ő holnap kapja meg a felmondólevelét.

Sam 24 órán belül mondta le a randit, ez alapból rezegaléc nálam. (Nem érdekel, tényleg jó oka volt rá, akkor SEM!) De hogy ezt emailben teszi, hogy azt csak kedd reggel találjam meg, amikor este hívhatott/smsezhetett is volna, ergo nem úgy készülök, takarítás, epilálás, programszervezés, stb, az nem korrekt. Tehát nem érdekli, hogy ha fél nappal korábban tudom, akkor kevesebb gondot okoz. Úgyhogy válaszoltam valami pikírtet, mire írta, hogy de csak a keddet mondta le, nem mindent, majd elsorolta, hogy miket csinál a következő két hétben. Nem, engem nem említett. De azt sem, hogy ésakkorekkoréekkor találkozunk, vagy azt, hogy bárcsak látnálak, vagy hogy demindentmegteszek, vagy hogy hiányzom, semmi. Persze biztos gondolta, de lexarom. :-)

Nos fiam, ez nagyívbenrepülés! Megírtam szépen fogalmazva, de nem fogta fel. Sztem még a viharfelhőket sem látja... :-))))

Kicsit gyorsabban tisztítgatom a portfóliómat, mint igényem lenne, de néha ráfér. Azt írtam, hogy Ales is kiesik a pixisből??? :-))

 

komment

süti beállítások módosítása