HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Karanténmorzsák

2020.04.29. 17:33 :: Tobber

Bocsi, lemaradtam az emailekkel, csetekkel!

---

Szabin vagyok: hétfőn sokat dolgoztam, tegnap este nyolckor kellett, ma hárman hívtak.

Ha már köteleztek a szabi kivételére, békénhagyhatnának.

---

Megnéztem az Unorthodoxot. Nagyon szép minisorozat, ajánlom.

---

A spanyol vicces így, hogy alig vagyunk, élvezem. A cimbis skypeot is megszoktuk, kvíz is pörög.

---

Francia kutatók szerint a cigisek védettebbek a korona ellen. Két hónapja nem gyújtottam rá a napi 1-2-re, most újrakezdtem.

---

Kócos jövő héttől újra szabin, 10 nap és jön 4-re!

Bejött nekünk a több nap egyben.

Kedvelem, a béke szobra.

---

Mindent házhozszállíttatok. Hét hete nem voltam boltban.

Élelmiszer, virágok, föld, belátásgátló, új laptop.

A bőrömet elkezdte szárítani a nap, én meg nem sűrűn szoktam krémezni magamat. Dehát talán kéne közel 44 évesen.

Előkutattam a csoda The Ordinary-mat, meg az aranydarabkás Puca szérumot, Bobbi B szemránckrémet éjszakákra.

Hát, továbbra is kipattogzom tőlük.

Úgyhogy nem próbálkozom tovább csodakrémekkel, cliniquetől drága hipoallergénekig mindentől tele leszek pattanásokkal, krém nélkül meg nem, szóval inkább sminkekkel leptem meg magamat. :D

YSL alapozó, álomszép a bőrömön. A kontraszt miatt a fél arcomat festettem ki, döbbenet, mennyit fiatalít egy natúr smink!

Oké, egy nivea laza hidratáló is jön, bennük még kicsit bizakodom, minimálisan hátha segít.

---

Előszedtem a naptejemet a pandaszememre, sokat vagyok a teraszon. Imádom az illatát, vírustalan nyarainkra emlékeztet.

---

Előszedtem az ipl szőrtelenítőmet, nyár előtt bevetem párszor. Csubakka a becenevem, nem leszek tökéletes valszeg.

---

Leadtam a szuperanyagomat, intézkedtem egy csomót, megveregettük a jogász és a számviteles lánnyal egymás virtuális vállát, szép futam volt. Eredményes.

---

Szüleimnek szereztem privátfutárt patikára ÉS cigire. 500 ft-ot kér.

---

Dörög az ég. Imádom!

 

komment

süti beállítások módosítása