HTML

Napi

2017.03.10. 13:57 :: Tobber

Este jártam fodrásznál, boldogan mesélte, hogy havonta szerez 1-1 diplomát.

Lúzernek érzem magamat, én éveket tanultam egy-egyre. Pedig nála még én is okosabb vagyok.

Reggel megmetszettem a sásbokromat. Ellentétes infók járnak a neten, de az tuti, hogy ha kell, akkor most van az ideje. A fűféléket ilyenkor szoktam, és mivel a levelek 4/5-e elszáradt télen, hát belevágtam. Remélem, nem öltem meg. Jövő héten fellazítom a földjét egy kis homokkal, egy hónap múlva megtápozom, akkorra már ideje lesz a virágosakat, egynyáriakat, vagy egynyárinak kezelt évelőket is elültetni, még játszom a gondolattal, milyen színek, milyen virágok legyenek melyik ládákban. Tavaly egy hatalmas virágözön volt a tetőteraszom, idén überelem. Eper tuti lesz, hagymák is száz százalék, nagyon szeretnek nálam kis ládákban teremni, más haszonnövényhez forró és napsütéses az erkély sajna. És a kék juniperusom, cukorsüvegem, kaktuszaim biztosan megerősödnek majd a hideg tél után. Jön a naponta kétszer locsolós fél év...

komment

süti beállítások módosítása